Mot badhuset!

Hej! Just nu befinner jag och min familj oss i en liten stuga i idre fjäll. Men jag har haft rejäl otur! Först har jag ramlat och sträckt ledbandet i knät sen åkte jag på feber och förkylning! Så jag har fått stanna hemma i stugan hela veckan när dom andra varit ute och åkt skidor. Men nu mår jag bättre och jag mamma och Emil (min lillebror) ska åka till ett litet badhus som ligger i närheten. Så nu ska i alla fall något hända.
Ps: det är nåt fel på nätet så jag kan inte lägga
upp bilder + att min kamera är borta! :(
Kram så ses vi senare/Tove :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Stackare Tove <3

Hoppas vi kan träffas snart här hemma iallafall.

Kram<3

2011-01-05 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0