Tävling!!!

Jag ska vara med i en tävling http://juicycouture.carolinesmode.com/
Jag passar bäst in på Juicy Coutore. Och det är jag helt säker på för att nästan allt passar in på mig perfekt.
Jag har alltid haft en dröm att få åka till paris och sitta på ett litet café där och bara njuta. Det passar även ganska bra in på mig med mode och kläder för jag har också alltid haft en dröm om att bli designer eller i alla fall jobba med något som har med mode att göra.
Om jag vinner skulle det betyda jätte mycker för mig för jag skulle alldrig ha råd med det själv det skulle ju okcså varit en dröm i sig att vinna.
Önska mig lycka till ;)/En drömande tjej.
Jag passar bäst in på Juicy Coutore. Och det är jag helt säker på för att nästan allt passar in på mig perfekt.
Jag har alltid haft en dröm att få åka till paris och sitta på ett litet café där och bara njuta. Det passar även ganska bra in på mig med mode och kläder för jag har också alltid haft en dröm om att bli designer eller i alla fall jobba med något som har med mode att göra.
Om jag vinner skulle det betyda jätte mycker för mig för jag skulle alldrig ha råd med det själv det skulle ju okcså varit en dröm i sig att vinna.
Önska mig lycka till ;)/En drömande tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0